توری درب و پنجره دوجداره upvc upvc ثابت

توری درب و پنجره دوجداره upvc upvc ثابت, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری درب و پنجره دوجداره upvc upvc ثابت

بهرام پروهان

امروزه از درب و پنجره دوجداره upvc ثابت در ترکیب با دیگر بازشوها استفاده می گردد. درب و پنجره دوجداره upvc ثابت در ساخت نمای خانه ها و ساختمان ها ، با هر نوع معماری از سنتی ترین طرح ها تا مدرن ترین آنها بکار می رود. خصوصا در خانه های بزرگ پنجره های ثابت ، نمای بیرون خانه را به مانند اتاقی دیگر از خانه نمایش می دهند. توری درب و پنجره دوجداره upvc ثابت در انواع مختلف ساخته و به فروش می رسند.
 این نوع پنجره به خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالا نیز می باشد. در این پنجره چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باشد. https://upvc.pro/ توری درب و پنجره دوجداره upvc ثابت را می توان پراستفاده ترین نوع یو پی وی سی نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. در پنجره دوجداره upvc ثابت هدف از واژه ثابت این است که پنجره باز و بسته نمی شود و به صورت ثابت در روی زوار پنجره قرار میگیرد .معمولا پنجره دوجداره upvc ثابت با ترکیب های مدل های مختلف مانند پنجره دوجداره کشویی و… مورد استفاده قرار میگرد.
مزایای توری درب و پنجره دوجداره upvc ثابت
۱-امنیت بالا در توری درب و پنجره دوجداره upvc ثابت
پروفیلهای درب و پنجره دوجداره upvc ثابت دارای گالوانیزه می باشند که همین امر موجب استحکام بخشیدن به پنجره ها می باشد.

پنجره خلیجی


درب و پنجره دوجداره upvc ثابت با توجه به وجود قفل کننده های متعدد که در اطراف باز شو قراردارد ، علاوه بر عایق سازی مناسب و جذب شدن دو قسمت ثابت و بازشو پنجره ، موجب افزایش ایمنی و امنیت نیز می گردد.
۲- توری درب و پنجره دوجداره upvc ثابت عایق صوت
توری درب و پنجره دوجداره upvc ثابت به دلیل استفاده از PVC و طراحی داخلی (سطح مقطع) عایق صوت می باشد.
۳- تنوع رنگ در توری درب و پنجره دوجداره upvc ثابت
با توجه به تکنولوژی خاص در رنگ آمیزی می توان رنگهای متنوعی را در توری درب و پنجره دوجداره upvc ثابت سفارش داد.
از این رو شرکت برای حل این مشکل از نسل جدید توری درب و پنجره دوجداره upvc ثابت https://upvc.pro/ استفاده نموده که آنتی باکتریال نامیده می شونده. در فرایند ساخت این توری ماده به آن تزریق میشود که بی بو و بی خطر است و حشرات را دفع می کند. این نوع توری از نسل جدید بود از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است.
توری درب و پنجره دوجداره upvc ثابت از نظر باز شدن به سه نوع اصلی تقسیم بندی می شوند:
۱- توری های ثابت: توری ثابت همانطور که از نامش پیداست به صورت ثابت روی پنجره یو پی وی سی نصب می گردد و باز شو نیست. معمولاً از این نوع توری در پنجره های یو پی وی سی استفاده می شود که باز شدن توری مهم نباشد و یا مسائل اقتصادی مطرح باشد. قیمت توری های ثابت نقریباً ۵۰% قیمت توری های متحرک است.

پنجره دوجداره دوحالته


۲- توری های رولینگ: توری های رولینگ نوعی از توری های بازشو مخصوص پنجره یو پی وی سی هستند. این نوع توری دارای یک رول بوده که پارچه توری روی آن پیچیده می شود. رول توری حالت فنری داشته و به محض رها شدن توری از قفل، پارچه توری به سر جای خود باز می گردد. این نوع توری دارای دوام و استحکام بالا بوده و از طرفی به علت عدم ایجاد دید مزاحم، کاربرد بسیار دارد.
۳- توری های آکاردئونی یا پلیسه: توری آکاردئونی نوع دیگری از توری های پنجره یو پی وی سی در این نوع توری، از فنر استفاده نمی شود و جمع شدن توری به صورت اتوماتیک نیست. این نوع توری نیز دارای استحکام و دوام بالا علاوه بر نمای زیبا در پنجره یو پی وی سی است.
پروفیل و توری درب و پنجره دوجداره upvc ثابت :
پروفیل یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیري، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیري در کاربردهاي متعدد، پلیمرهاي مزبور را به مناسب ترین جایگزین براي آلیاژهاي فلزي و غیره فلزي در صنعت در و پنجره سازي تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهاي مختلف را دارا می باشد.
ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت تاثیری بگذارد https://upvc.pro/ . در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: